7.4.11

THIERRY MUGLER.. IT









Controversial..?FUCK YEAH! The super edgy stylist NICOLA FORMICHETTI presented this awesome fashion show on Paris and completely blew me away!
The clothes says Formichetti all over and , of course, the deep darkness and mystery that he perpetuates on his every move.Compositions of leather, latex and the so vogue transparency.
What really stole the show was, of course, he's dear muse Lady Gaga who worked that runway hard! I must confess i have no idea who she manages to walk so confidently in those super high heels.. it's like she's been trained since little girl, indeed... The shoes were Insane! but i loved them!i think i might've been scared if i was one of those models! i'd probably would'd fell on my face but i deff would've LOVED to be watching that show on those shoes! :) my congrats to the designers! LATER LITTLE MONSTERS

Controversial..JODER QUE SI! El super vanguardista estilista NICOLA FORMICHETTI presento su genial desfile de modas en Paris, y debo decir que me dejo boquiabierta.
La ropa tiene "formichetti" escrito por todas partes, y por supuesto,la oscuridad y el misterio que el emite en todos sus proyectos. Composiciones en cuero, latex y la tan famosa transparencia. Pero lo que definitivamente se robo el show, fue Lady GAGA quien desfilo como toda una pro!No puedo entender como ella puede caminar tan confiada en esos super extremadamente altos zapatos, es como si hubiera estado entrenada desde pequena. Los zapatos de la coleccion estaban dementes! pero me encantaron!! Aunque creo que estaria muerta de miedo si hubiera sido una de esas modelos!! Probablemente me hubiera caido en mi cara pero definitivamente me hubiera encantado ver el show en esos zapatos! :) mis felicitaciones a los disenadores! Hasta luego pequenos monstruos!

No comments: